Vaihto- ja palautusehdot

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi ja saat juuri sitä mitä haluat. Suomen kuluttajasuojalain mukaan sinulla on 14 päivää aikaa tutustua verkkokaupasta ostamiisi tuotteisiin ja tehdä ostopäätös. Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, tee uusi tilaus osoitteessa kekkilä.fi/kauppa. Palauttaessasi tuotteen toimi näin: käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta enintään tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki osat, myös käyttöohjeet.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot palautuslomakkeella:
• asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• kopio Kekkilän tilausvahvistuksesta

Palautusosoite

Kekkilä c/o nettivarasto
Tiilenpolttajankuja 6
01720 Vantaa

Postin sopimusnumero on 121055.
Postin pakettiautomaatista noudetun paketin voi palauttaa automaatin kautta 14 vuorokautta siitä, kun se on noudettu. Tarkemman ohjeistuksen saat pakettiautomaatin näytöltä sekä Postin verkkosivuilta.

Palauta tuotteet samassa paketissa missä ne saitkin. Huom. Mikäli alkuperäistä kuljetuspakkausta ei ole ota yhteys Asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@kekkila.fi
Annamme sinulle ohjeet pakkaamisesta ja merkinnöistä.

Pyydä kuitti palautuksestasi. Kuitti on tosite lähetyksen palauttamisesta, joten säilytä sitä vähintään 3 kuukautta.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, palautamme maksusuorituksesi 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen saatuamme edellyttäen, että olemme vastaanottaneet palautuksen tai olet osoittanut lähettäneesi tuotteet takaisin. Palautus suoritetaan Klarnan toimesta sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt tilausta tehdessäsi. Pidätämme palautettavasta summasta palautumisesta koituvan 5,90 € kulun.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli olemme lähettäneet sinulle viallisen tai väärän tuotteen, palauta tuote palautusohjeiden mukaisesti. Kirjoita lisäksi palautusilmoituksen Lisätietoja-sarakkeeseen miten vika tuotteessa ilmenee ja haluatko ehjän/oikean tuotteen tilalle. Kun kyseessä on viallinen tai väärä tuote, maksamme uuden vastaavan tuotteen lähetyskulut.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Kekkilä Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Kekkilä Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.